Compact S – Manuale și proceduri

Înapoi la Compact S

Manualul de utilizare pentru Daisy Compact S Descarca AICI

Procedura de fiscalizare in trei pasi :

Dupa achizitionarea unei case de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.) de judet, respectiv a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru (Atentie!- Nu cea a sediului social!).

Pasul 1
Dosarul trebuie sa contina urmatoarele:

De la firma dvs:

  • Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
  • Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF)- doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
  • Copie dupa certificatul constatator, si rezolutia O.R.C., inclusiv mentiunile pentru punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat;
  • Copie dupa contractul de inchiriere/comodat de la adresa unde se va instala casa de marcat;
  • Copie dupa BI/CI al administratorului/delegat;
  • Pentru regim volant trebuie sa aveti Certificat constatator pentru activitati desfasurate la terti€ (exemplu : coduri CAEN: 4789 sau 4799 ). De asemenea, mai trebuie copie la contractul de inchiriere sau comodat de la sediul firmei.

De la noi:

  • Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
  • Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
  • Copie dupa Certificatul de Garantie;
  • Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
  • Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale.
  • Un exemplar declaratie tip pentru adresa unde se instaleaza casa de marcat

NOTA: Va rugam sa retineti faptul ca la D.G.F.P. vi se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului.

Certificatul de Atribuire a Numarului Unic de Identificare ( NUI ) se elibereaza in 4 zile lucratoare.

Pasul 2 :

Fiscalizarea, instruirea si programarea articolelor (50 de articole gratuit)  sunt servicii oferite GRATUIT la punctul nostru de lucru din Str.1 Decembrie, Barlad .

Dupa obtinerea seriei fiscale, va rugam se ne contactati la nr .de telefon 0235 412072 sau 0720960222 pentru a stabili impreuna data si ora fiscalizarii.

Pasul 3:

In maxim 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru vizarea declaratiilor de instalare intocmite la momentul fiscalizarii.

Dosarul va contine :

  • Declaratia de instalare in 4 exemplare;
  • Certificatul de la D.G.F.P in original si copie;
  • Cartea de interventii si Registrul Special;
  • Copie dupa CUI;
    Copie dupa CIF (doar in cazul firmelor platitoare de TVA);
  • Copie C.I.persoana mentionata in declaratia de instalare
    Primul BON FISCAL si primul Raport Z.

Daca sediul social al firmei nu se afla in aceeasi raza teritoriala cu cea a punctului de lucru , trebuie sa 
mergeti pentru a viza Registrul Special si la Administratia Financiara unde isi are sediul firma, cu 
urmatoarele acte:

  • Registrul special;
  • Cartea de interventie vizata de A.F. a sediului social;
  • Copie de pe declaratia de instalare vizata de Administratia Financiara de sediu;
  • Copie + original a certificatului de la D.G.F.P.;
  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF (numai daca firma d-stra este platitoare de TVA);
  • Copie C.I.persoana mentionata in declaratia de instalare

FACILITATI oferite GRATUIT de MEDSOFT SRL:

Fiscalizarea si instruirea personalului se ofera GRATUIT  la sediul nostru;
Pregatirea dosarului pentru obtinerea Seriei Fiscale de la ANAF se face GRATUIT;
Depunerea si ridicarea dosarului la DGFP pentru obtinerea serie fiscale  pe baza unei imputerniciri se face GRATUIT ;
Asistenta telefonica GRATUITA pentru clientii nostrii care au incheiate contracte de service;

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la nr. de telefon 0235 412072; 072096022 sau adresa de e-mail case@medsoft.ro