Noile case de marcat fiscale generatia 2018

Casele de marcat moderne, puse pe piata din Romania incepand cu luna iunie 2018 , sunt produse cu cele mai moderne tehnologii si sunt pregatite pentru conectarea OnLine cu serverele ANAF, conectare care se va face in momentul in care ANAF va decide acest lucru.
ATENTIE!!

Casele noastre de marcat AVIZATE sau in curs de avizare CONTIN toate modulele necesare conectarii la servere ANAF , atunci cand se va solicita acest lucru. Pe placa de baza a casei de marcat , sub sigiliu , exista modemul GPRS pentru transmisia pe retelele de telefonie mobila a datelor solicitate de ANAF , exista un modul WI-FI pentru cei care vor dori conectarea cu serverele ANAF folosind Routerul conectat la Internet, iar unele modele contin si port Ethernet pentru conectare . Aceste module sunt momentan INACTIVE, dar casele de marcat sunt echipate deja cu ele , deci la momentul conectarii trebuie instalat doar noul FIRMWARE ( software ) al casei de marcat necesar pentru conectarea si transmisia datelor la ANAF . Va fi necesar, la acel moment , SIM-ul pt modemul GPRS.

O casa de marcat moderna, generatia 2018, trebuie sa contina cel putin urmatoarele:

– memorie fiscala care este capabila sa memoreze minimum 1830 rapoarte Z fiscale

– Jurnal Electronic, o memorie interna cu capacitate minima de 8Gb ( aceasta memorie de 8Gb poate memora 40 milioane de linii ; daca tinem cont ca un bon mediu are 40 linii cu tot antet , continut produse vandute si note de subsol , atunci un JE ( jurnalul electronic ) poate memora pana la 1 milion de bonuri , o cantitate imensa de bonuri pentru o mare majoritate a comerciantilor.)

– un dispozitiv de comunicatie, intern sau extern, necesar pentru conectarea cu serverele ANAF – toate casele de marcat produse de Daisy au modem GPRS si modul Wi-Fi instalate pe placa de baza, pregatite pentru conectarea cu serverul ANAF la momentul cand acestea vor fi functionale.

ATENTIE !!! Pana la conectarea OnLINE cu serverele ANAF , este obligatoriu ca pana in data de 20 ale lunii urmatoare, toate firmele trebuie sa transmita informatiile stocate in Jurnalul Electronic ( datele de vanzare ale lunii precedente) , direct la agentiile ANAF sau urmand o procedura Online.

Procedura de transmitere OnLine, a datelor din casa de marcat , presupune detinerea unui Certificat digital calificat pentru semnarea digitala a documetelor transmise.

– dispozitivul extern de backup necesar pentru salvarea informatiilor din casa de marcat. Acesta poate fi card SD , card Micro SD , USB stick. Nu este permisa colectarea informatiilor direct pe PC si transmiterea lor catre ANAF , in cazul raportarii lunare.

– modul de criptare ( modul SAM) necesar pentru semnarea digitala a informatiilor raportate de casa de marcat . Acest modul genereaza perechea de chei publica/privata si memoreaza certificatul digital instalat pe casa de marcat. Fiecare casa de marcat va avea un Certificat Digital unic generat , specific pentru acea casa de marcat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *