Info AMEF

Alegerea casei de marcat

Alegerea unei case de marcat potrivită cu activitatea dvs. vă scuteşte de bătăi de cap ulterioare. Trebuie să ţineţi seama de mărimea afacerii, de existenţa unui service în apropiere, de modul de aprovizionare cu consumabile acceptate legal, de posibilitatea adăugării de periferice şi conectare la PC, etc. Pentru consultanţă gratuită, sunaţi la 0720960222 sau utilizaţi formularul de contact. Catalogul cu echipamente fiscale poate fi consultat in sectiunea Aparate fiscale sau clik aici

Fiscalizarea

Fiscalizarea casei de marcat este GRATUITĂ si se efectuează la sediul MEDSOFT. Programarea articolelor si instruirea unei persoane sunt GRATUITE.

Pasul 1

Dupa achizitionarea casei de marcat, intocmiti  impreuna cu reprezentantii Medsoft dosarul pentru obtinerea seriei fiscale de la D.G.F.P. Dosarul trebuie sa contina urmatoarele documente (copii):

Acte de la dumneavoastra:

  • C. U.I. (Certificatul de Inmatriculare al Utilizatorului) + C.I.F. (Certificatul de Inregistrare in Scopuri de T.V.A.)
  • Certificatul Constatator al punctului de lucru sau al sediului;
  • Imputernicire de la  administrator;
  • Stampila societatii

Acte pe care le completăm la Medsoft:

  • Factura + document de plata (Chitanta sau O.P. vizat de banca);
  • Cerere tip  – 2 exemplare;
  • Certificatul de garantie;
  • Aviz de distributie si service;
  • Proces verbal de sigilare a caselor de marcat;
  • Copie C.I.  delegat si imputernicire (in cazul in care dosarul pentru obtinerea seriei fiscale este depus la D.G.F.P de catre un imputernicit/angajat).

Pasul 2

Dacă nu aveţi timp, ne ocupăm noi de următoarele demersuri (pret 50 lei):

  • se depune dosarul la Administratia Financiara Vaslui,
  • In termen de 1-5 zile lucratoare, biroul D.G.F.P.  elibereaza Certificatul de Atribuire a Numarului de Ordine, si  in baza acestui numar se va efectua fiscalizarea.

Pasul 3

Dupa obtinerea seriei fiscale contactati Medsoft pentru a stabili data cand se va face GRATUIT fiscalizarea , programarea articolelor si instruirea personalului .

Pentru aceasta procedura,  aveti nevoie de:

  • Casa de Marcat;
  • Numarul de Ordine atribuit de A.N.A.F. (copie);
  • C.U.I.
  • I.F. (daca este cazul);
  • Stampila Societatii;
  • Lista de Produse.

Consumabile

Întreţinere, verificări anuale

Soluţii integrate